自編自演

小老鼠每天早上起床時鼠媽經常都還在賴床,悶極無聊時她就會自己和自己的手腳玩。很有趣的,迷糊間聽見了也會給她笑醒。從小到大她的劇目換了好幾個, 我大概記得兩三個~

最早的一個:
一隻腳踩住另一隻腳,然後指著踩人的腳說:「NO NO, 拽拽!」

後來:
一腳靠近另一隻腳說:「一齊玩好唔好啊?」
另一隻腳移開了說:「唔好!」
「一齊玩好玩D嘅播~」
「唔好, 唔好, 我唔鐘意~~~」

今天早上:
腳A:「俾我好唔好啊?」
腳B:「唔俾!」
手A:「我俾錢你, 你俾佢啦~」作勢給錢腳B.

不知怎的腳A和腳B打起來了, 腳B夾住腳A, 手A和手B一起把腳A扯出來, 一邊大叫:「我幫你, 我幫你, 救你出來啦~」

呵呵, 也許長大了她可以當導演呢~

Leave a comment